Betlem Albero i Peris serà la  cap de llista de Compromís per les Alqueries a les eleccions del proper mes de maig.
Betlem te 33 anys i és tècnica agrícola, masteritzada en agricultura biològica, actualment treballa per a la Unió de llauradors i ramaders

Albero obrirà la llista de Compromís a les Alqueries, una llista que assegura serà plural i oberta amb gent vinculada a les lluites socials passant pel mon de l’ecologisme, del valencianisme polític i cultural o del sindicalisme.
Desprès d’ haver aconseguit representació a les passades eleccions, trencant així amb molts anys de bipartidisme i havent treballat des de l’oposició, Betlem vol continuar el treball realitzat fins ara per Llorenç Poré, actual regidor de Compromís.

Ens tornem a presentar al poble de les Alqueries amb les mans netes, les idees clares i amb la voluntat de ser partit de govern.
A les Alqueries com a molts pobles del territori valencià, amb els nostres alcaldes i regidors i a la Generalitat amb el grup parlamentari Compromís, hem demostrat que no tots els partits ni tots els polítics son iguals.
Ara però és hora de mirar al futur i començar a treballar, Compromís està amb la gent i no amb obscurs interessos d’ uns pocs, perquè treballar és la nostra principal promesa, anem a posar fil a l’agulla i omplir l’ajuntament i la Generalitat de somriures, perquè tot i els temps que ens ha tocat viure, cal fer-ho amb il•lusió, perquè la política com la vida és en colors i nosaltres ja estem molt farts i fartes del blanc o negre